arthurintothewild.reismee.nl

7 dagen surfparadijs en nu Byron Bay

Het zit erop. De 7 dagen surfkamp zijn voorbij. Het was echt geweldig! Heb in totaal 10 suflessen gehad. Ik ben in 2 sufkampen geweest die tussen Sydney en Byron Bay inlagen. De ene was in de buurt van Cresent Head, vrij klein maar heel gezellig, daar was ik 2 dagen. De andere dagen was ik op Spot X. In de buurt van Coff's harbour.

Het surfen was super! Ik had het al eerder gedaan dus met opstaan had ik niet zo'n ontzettende moeite. Jammer genoeg waren de weersomstandigheden niet ideaal. De golven schenen uitzonderlijk klein te zijn en het had er nog nooit zoveel geregend. Ik heb ontzettend veel nieuwe mensen ontmoet. Nu we in Byron Bay zijn aangekomen trek ik op met een groepje dat ik bij het surfkamp heb ontmoet.

Dit is nu mijn tweede dag in Byron Bay en het is echt geweldig! Er hangt hier een hele relaxte sfeer en het is een beetje hippie-achtig. Overal zijn kleine surfshops winkeltjes en het is heel levendig. Gisteravond naar het strand geweest met het groepje (bestaat uit 2 Engelsen, Hannah en Chris, een Nederlandse jongen, Martijn en twee Duitse jongens die ik minder goed ken). De sfeer was geweldig. Iedereen gaat 's avonds naar het strand en heel veel mensen nemen muziekinstrumenten mee. We hebben gewoon een beetje gezeten, naar de muziek geluisterd en het was volle maan, dus de sfeer was top!

Mijn hostel is ook heel goed. Ik zit in het Holiday Village hostel. Gratis surfboardverhuur. Gratis fietsverhuur, zwembad, schoon sanitair en keuken. De fietsverhuur is vooral heel ideaal. Ik heb vandaag een fiets gepakt en je komt overal zo veel sneller op de fiets. Het is wel lastig want ze hebben geen fietspaden en ze rijden hier links. Kan soms nogal verwarrend zijn!

Ik had vanuit het surfkamp voor 2 nachten geboekt in dit hostel, maar ik heb vandaag nog 3 nachten erbij gedaan. Ik ga Kerst dus hier vieren, samen met het groepje waar ik mee ben. Waarschijnlijk gaan we op Kerstdag surfen, op het strand rondhangen en 's avonds barbacuen op het strand. Wordt zeker leuk!

Ik laat het hierbij voor nu. Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties! Ik volg soms een beetje het Nederlandse nieuws. Het winterweer gaat flink tekeer heb ik begrepen, haha. Hier is het weer trouwens ook niet helemaal top, maar vergeleken met jullie heb ik niets te klagen!

Jammer is wel dat er de volgende dagen en ook op kerstdag regen is voorspeld. Na ja, laat ik maar hopen voor het beste!

Groetjes uit Byron Bay!

Reacties

Reacties

W. Kroon

Gelezen dat het heel goed met je gaat en dat je het erg naar je zin hebt. Dat is natuurlijk ook de bedoeling. Je hebt nu de kans en die moet je dan ook voor de volle 100% pakken.
Toch maak ik me een beetje zorgen. Dat je in een surfkamp zit kan ik goed begrijpen, maar dat je je ook ophoudt in een 'sufkamp' waar je 'suflessen' krijgt lijkt me minder goed voor je ontwikkeling. Afijn, voorlopig maak ik me nog geen zorgen. We wensen je goede kerstdagen toe in een gezellige sfeer. Eerste kerstdag zullen we het wel over je hebben, want dan gaan we naar Baarn. Groeten van oma en opa.

Jorim

Wat een gave verhalen, man. Erg leuk dat je voor 100% bezig bent en nieuwe ervaringen opdoet. Geniet van de kamvuurtjes en nog veel plezier de komende tijd!

Joram

Hey Arthur!

Erg tof om je verhalen te lezen. Heb al een goede titel voor je boek: "De Avontuurtjes van Arthur", een bundel verhalen van alle leuke dingetjes die je mee gemaakt hebt ;p

Ik hoop dat de kerst en de barbecue niet in het water gevallen is. Anders zal je er alsnog een zomerachtige kerst van gemaakt hebben, hier was de kerst wittig, dwz: de-witte-troep-die-hier-al-anderhalve-week-ligt-en-niet-weg-smelt.

Dat zijn erg mooie foto’s die je gemaakt hebt! Erg cool en mooi uitzicht! Ik kijk uit naar je volgende foto’s en blogpost.
Alvast een fijne jaarwisseling, rotjes zal je daar wel niet hebben, gelukkig, doe ik ook niet meer aan hoor. Weten we tenminste zeker dat je met al je ledematen terug zal komen.
En nog leuke meiden ontmoet ;)? Een knappe Engelse? Die hebben vaak rood haar heb ik me laten vertellen

Jasper

Klinkt goed allemaal! Alvast gelukkig nieuwjaar.
J

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!