arthurintothewild.reismee.nl

korte update vanuit het surfkamp

Dit is de eerste keer dat ik op een computer en op internet kon komen.
Dit is nu de vierde dag van het surfkamp. Gisteren zijn we hier aangekomen
bij het zogenaamde 'spot X' . Ligt in de buurt van Coff's Harbour. Hiervoor
zaten we in de buurt van Cresent Head. Waarschijnlijk allemaal plaatsen die
jullie helemaal niets zeggen, haha.

Het bevalt tot nu toe heel erg goed. Ik zit met hele aardige mensen. Een aantal
Engelsen, Duitsers en een Nederlandse jongen waar ik het goed mee kan vinden.
Het surfen is echt heel erg leuk! Ik dacht dat ik het wel aardig zou kunnen na mijn
surfkamp in Frankrijk, maar dat viel een beetje tegen. Maar nu, na de 5e les gaat
het heel erg goed! Ik sta vaak op mijn board. Alleen jammer dat de golven hier
best klein zijn. Normaal schijnen hier enorme golven te zijn, maar we hebben
net pech met het weer. Het weer is trouwens ook niet al te best. Gister een enorme
tropische regenbui gehad. Vandaag een beetje bewolkt. Het is eten hier is echt heel
erg lekker. Ze zorgen goed voor je!

We slapen in een soort kleine hutjes. Ik zit in een hutje met 2 Engelsen. Kan
het best goed met ze vinden. De omgeving is tropisch. Best mooi. Niet heel
erg bijzonder.

Ik ben hier nog tot dinsdag. Best een tijdje dus. Dinsdag kom ik aan in Byron
Bay. Wat ik precies vanaf daar ga doen weet ik nog niet.

Er is eigenlijk nog veel meer te vertellen, maar ik heb maar een half uurtje internet!

PS: Vince, mijn e-mailadres is: vanree.a@gmail.com

PPS: Foto's komen hopelijk nog. Het gaat heel langzaam met uploaden. Heeft iemand tips om sneller foto's te uploaden?

Groeten vanuit Spot X!

Reacties

Reacties

Alizé en familie

Hey Arth,
Super leuk nieuws van je. Wat goed dat je zo vaak wat schrijft... We zijn wel erg benieuwd naar foto's...
We zijn wel erg jaloers op je, wij zitten hier nl in de sneeuw met -4 graden!
Geniet ervan en blijf ons op de hoogte houden.

Groetjes

Mark

Jalours op je? Heerlijk die -4 graden en sneeuw :D Deed er vrijdag oneveer 6,5 uur over om thuis te komen ^^ Heb me zo vermaakt die dag xD

Maar, wat misschien handig is, is om via imageshack.us een account aan te maken, en daar je fotos te uploaden. Wat zelfs misschien nog handiger is, is om een deviantart aan te maken (www.deviantart.com). Via daar is het super simpel om foto's te uploaden.


Mis je het (bevroren) thuisfront al een beetje? ^^

Groetjes,
Mark

Jos Meijer

Dus de golven zijn nog niet van Breath-hoogte? Komt nog wel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!