arthurintothewild.reismee.nl

goed aangekomen in Sydney!!

Ik ben goed aangekomen bij het wakup hostel in Sydney.
Alles is goed gegaan. De overstap in Hong Kong was eigenlijk
heel relaxed. Ik zou 07.05u aankomen maar door gunstige weersomstandigheden
was ik er al om 06.40. Veel extra tijd dus! Het was wel even zoeken want het stond
niet helemaal duidelijk aangegeven. Het was ook ontzettend raar want toen ik aankwam
was de zon net aan het opkomen. Terwijl het Nederlandse tijd rond middernacht was.

Het was ook heel vreemd om eerst lunch te krijgen en vervolgens ontbijt. Van Hong Kong
zelf heb ik niet heel veel gezien. Het was erg mistig en vanaf het vliegtuig kon je pas vlak
voor de landing duidelijk iets zien. Maar eenmaal op het vliegveld zag je wel dat het door
hoge bergen omgeven was en toen ik weer opsteeg kon ik wel helemaal over Hong Kong
heen kijken. Ik zat van Hong Kong naar Sydney op een veel betere plaats! Veel beenruimte
en bij het raam.

Ik heb nauwelijks geslapen. Wel nog een halve slaappil genomen maar die werkte maar iets
van een anderhalf uur. De landing in Sydney was nog even spannend vanwege de harde
windvlagen. Het is hier geloof ik 24 graden, dus heel erg aangenaam.

Nu zit ik achter de computer beneden in het Hostel. Het is allemaal wel heel overweldigend!

Ik zit op een gedeelde kamer met Nederlanders! Wel grappig. Ze zijn heel aardig. Mocht meteen medoen met kaarten. Wel jammer dat ze morgen alweer weggaan. Naja, ik zie wel weer wie er dan op de kamer komt.

Ik ben echt gebroken, dus ik hoop dat ik vannacht goed slaap!

Groeten aan iedereen in Nederland!!

Reacties

Reacties

Michiel

blij dat de reis goed is verlopen. Jij ligt nu te slapen als het goed is. Het is nu bij jou ongeveer 5.30 uur (hier 19.30 uur) Nu ben je echt down under! kwam op de terugreis van Schiphol Daniël Verduyn tegen. Hij gaat ook je reislog volgen. Zoek nu in de krant naar speciale berichten over Australië. Hoop dat je de jetlag snel te boven bent!

Annemarie

Ha die Arthur! Wat heerlijk dat je goed bent aangekomen, dat is toch weer een zorg minder. Goed dat je direct aan dit blog begonnen bent. Opa had het eerder gelezen dan ik en belde op om jouw eerste bericht voor te lezen. Ik hoop dat je nu heerlijk ligt te slapen en helemaal bijkomt van je eerste avonturen. Hopelijk lukt het skypen morgen. Liefs van je moeder.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!